• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

NSX Club Benelux - Informatie Nederlands

Joined
16 July 2008
Messages
3,002
Location
Noord Holland, The Netherlands
Hallo Iedereen,

Zo als jullie vast hebben kunnen lezen in de Engelse inleiding/informatie over de NSX Club Benelux die ik in het "Europa" Forum gezet heb.

Heb ik maar de knoop door gehakt over het idee om een NSX Club Benelux te starten.

Het doel hierbij is om de NSX eigenaren van uit de regio te verenigen en een Nederlands talig platform voor informatie en evenementen te maken.

In overleg met de Forum leiding hebben we nu ook ons eigen sub forum voor Nederlands talige discussies ik ga niet de volledige informatie van uit het Engels vertalen (als iemand dat toch wilt mail me maar even).

Als we zo veel mogelijk eigenaren nu samen kunnen krijgen kunnen wij een veel beter NSX gemeenschap maken in de Benelux (aangezien 70-80% van de NSX eigenaren niet op NSX Prime zit)

Zeker na gesprek met Peter (710) is het duidelijker geworden dat het echt wel handig zou zijn.

Wat het doel is:

  1. een overzichtelijke club
  2. een club web site met meetings en NSX eigenaren database.
  3. Meetings, Toer ritten en andere leuke activiteiten organiseren
  4. Nederlands talig NSX community waar men informatie kan uit wisselen. dus ook voor mensen die nieuw zijn aan de NSX en natuurlijk om anderen te helpen.
Wat ik ga doen voor de club:

  • Web site bouwen, hosting en bandwidth sponsoren
  • Helpen bij het organiseren van evenementen en toer ritten.
  • Mij NSX klanten informeren en op te hoogte brengen van de club.
Een zeer goed idee van Peter was:
Een databases van NSX Eigenaren en informatie (Mobiel nummer en Woonplaats wat handig is tijdens meetings en het plannen van meetings)

Peter gaat al werken om dit een beetje in kaart te brengen.
Dit word dan veilig opgeslagen eventueel in een beveiligd deel van de club site.


Ik heb snel even een eenvoudige web site gemaakt voor de club zo als je ziet deze is nog niet klaar maar het is beter dan niets.

http://nsxclubbenelux.as-motorsport.com/

Inschrijven
Voor nu denk ik dat het volgende het beste is om te vragen bij inschrijving:

  • Woonplaats
  • Mobiel nummer
  • E-mail
  • Naam

Graag zou ik input willen van jullie aangezien we met ze alle de club maken en zijn.
 
Last edited:
Goei initiatief , zeker nu er al geruime tijd geen beweging meer is rond nsx.be

Ik zal me dan ook snel gaan inschrijven , kun je alvast 2 na1's lokaliseren. :tongue::tongue::tongue:
 
Net een leuk mailtje van de Duitse NSX Club gekregen,
Hun zijn net 2 jaar geleden begonnen en hebben een nieuw forum.

Ze willen ons graag uitnodigen om deelnemen te nemen aan hun (duits talig) forum.

Iedereen die hun forum wil zien hier is een linkje:
http://www.hondaboard.de/board.php?boardid=63&sid=
 
Back
Top