• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

NSX Club Benelux - 2010

Joined
16 July 2008
Messages
3,002
Location
Noord Holland, The Netherlands
Hallo iedereen,

Hier zie je het club voorlopig club agenda 2010


  1. 20 Jaar NSX - Nurburgring - 17/18 Juli
    • Toer rit - 17 Juli
    • Club dinner - 17 Juli
    • Meeting & Club lunch - 18 Juli
  2. Najaars meeting - Nederland - ergens in September

Er moeten natuurlijk nog wel wat meer dingen gebeuren dit jaar maar dat staat nog niet vast.

Voorjaar meeting
Wat denken jullie van een voorjaar meeting? midden of eind mei??
Kan een dinner zijn of een leuker rit of gewoon een meeting.

Najaar meeting
ergens in September maar dat moet nog helemaal gepland worden,
Heeft iemand al suggesties of ideeën?

Ander meetings?
Heb je een ander voor stel meld het even.
 
Re: NSX Club Benelux - Agenda

Eli en ik hebben een leuke toerrit uitgestippeld, we rijden die zondag 2 mei. Vertrekkende in Tongeren/Riemst "De Pauze", afrit 32 van de E313 (Antwerpen-Luik).
Vertrekuur 09:30 hr
Toertocht : ca 200 km totale lengte : Voerstreek, Sippenaeken, dam van de Vesder, richting Monshau, Malmedy, Francorchamps, Spa, Luik.
Een mooie rit met veel bezienswaardigheden.
Iedereen van harte welkom.
Groetjes,

Eric & Eli
 
Re: NSX Club Benelux - Agenda

Update
Ben nu aan het kijken om een mogelijke meeting te organiseren rond Juli/Augusts 2011 op de Nurburgring of Hockenheimring.
Voor het 25 jarig bestaan van de Honda Legend dit willen we combineren met alle ander V6 Honda's (Accord Coupe, NSX, diverse Acura's)

Het idee is een leuke weekend lang meeting te houden, maar dan beter georganiseerd dan het de meeting van dit jaar door de Duitse club.
Voorlopig nog allemaal in een vroeg stadium interesse langs de Legend kant is er al van Duitse en Poolse Legend club waarschijnlijk zal de Hongaarse club ook wel mee doen,

Zo als meest van jullie weten zijn der zeer weinig Legend's in Europa dus van de Legend kant verwacht ik max. 20-30 man,
nog geen contact gehad met Accord V6 clubs er over daar zijn er natuurlijk wel meer van.

Zal het even met Heinz enzo van de Duitse NSX Club over hebben.
Ik verwacht dat we toch aardig wat NSX'en bij elkaar kunnen krijgen uit Duitsland en eventueel Benelux. als we kijken naar de hoeveelheid NSX'en in Assen + de Duitse NSX'en de buurt van het evenement.

Wie weet kan ik NSX Club Britain ook er bij krijgen.

Idee wel is om een beetje het te houden bij de speciale Honda's.
 
Last edited:
Back
Top