where can i found some wheels for my oem na1 , with a normal price ??
They must have a normal price , because i can't spend a lot off money on my stock na1 , because i need another set off wheels for my Sorcery , with different specs for the wheels.
Seen many wheels on prime , but the shippingcosts kills me always. lol.
Thanx in advance , Danny.
Adnan @ A.S. Motorsport
NSX Prime Vendor Listing: A.S. Motorsport | [email protected] | www.AS-Motorsport.com
Dankje voor de tip.Ge moogt gerust nederlands praten tegen mij ook zenne.
![]()
Adnan @ A.S. Motorsport
NSX Prime Vendor Listing: A.S. Motorsport | [email protected] | www.AS-Motorsport.com
Hallo,
Ik heb een set OEM velgen van een 97' NSX gekocht van een NSXPRIME-lid uit Houston en laten importeren. Qua kosten viel dat wel mee (150$ om ze op te halen, 185$ om ze naar Nederland te brengen...maar dan douane,ja, 19% BTW op factuur+verschepingkosten, maar een papieren factuur kan gewillig zijn, als je het maar weet in the kleden - ik niet).
Hoedanook, mijn OEM velgen van een 92' NSX liggen hier nog...in de (zeeuws-vlaamse) schuur. Banden zijn bijna slicks...
Ik dacht er aan om ze ooit nog eens te laten "restaureren" (bij puc polish) - kwestie van echt stock te blijven - maar ben eventueel te overhalen...waar dacht je aan toen je schreef "normal price".
BTW : bijna 1 jaar gedaan over andere velgen (ADVAN Model 5 gezocht), S2000 velgen bekeken, maar alles is "net niet goed" (ET-waarden, spacers zijn niet mijn ding).
Groeten,
Vincent
Ik heb nog een setje BBS RS II ligen. Heeft iets werk nodig (randen polijsten) maar voor de rest in goede staat.
1993 Nsx Black/black modded
2007 Civic Type-R Dark bronze
2010 Civic Type-R Championship white on order
Ik zal eens google raadplegen om te zien hoe die er uit zien.![]()
het is helaas niet zo m'n ding , helaas. Ben eigenlijk nooit voorstander geweest van drukke bbs-en. Toch dank voor je post.![]()
Bookmarks