• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

wheels in BE or NL

Joined
12 July 2004
Messages
86
Location
BELGIUM
where can i found some wheels for my oem na1 , with a normal price ??

They must have a normal price , because i can't spend a lot off money on my stock na1 , because i need another set off wheels for my Sorcery , with different specs for the wheels.

Seen many wheels on prime , but the shippingcosts kills me always. lol.

Thanx in advance , Danny.
 
where can i found some wheels for my oem na1 , with a normal price ??

They must have a normal price , because i can't spend a lot off money on my stock na1 , because i need another set off wheels for my Sorcery , with different specs for the wheels.

Seen many wheels on prime , but the shippingcosts kills me always. lol.

Thanx in advance , Danny.
Unfortunately i don't have a set in stock at the moment.
If I recall correctly you can fit S2000 wheels with spacer.
The rear off set should be a bit different i'd need to check.
 
Dankje voor de tip. :tongue: Ge moogt gerust nederlands praten tegen mij ook zenne. :tongue::tongue::tongue:
:tongue: aangezien je in Engels begon, je moet eens kijken voor wat 99-01 S2000 velgen zijn spot goedkoop en licht, moet even kijken met de ET warden maar volgens mij was achter een beetje anders.
 
Hallo,

Ik heb een set OEM velgen van een 97' NSX gekocht van een NSXPRIME-lid uit Houston en laten importeren. Qua kosten viel dat wel mee (150$ om ze op te halen, 185$ om ze naar Nederland te brengen...maar dan douane,ja, 19% BTW op factuur+verschepingkosten, maar een papieren factuur kan gewillig zijn, als je het maar weet in the kleden - ik niet).

Hoedanook, mijn OEM velgen van een 92' NSX liggen hier nog...in de (zeeuws-vlaamse) schuur. Banden zijn bijna slicks...

Ik dacht er aan om ze ooit nog eens te laten "restaureren" (bij puc polish) - kwestie van echt stock te blijven - maar ben eventueel te overhalen...waar dacht je aan toen je schreef "normal price".

BTW : bijna 1 jaar gedaan over andere velgen (ADVAN Model 5 gezocht), S2000 velgen bekeken, maar alles is "net niet goed" (ET-waarden, spacers zijn niet mijn ding).

Groeten,
Vincent
 
Ik heb nog een setje BBS RS II ligen. Heeft iets werk nodig (randen polijsten) maar voor de rest in goede staat.
 
Back
Top