Could you take some photos with ocean view?need some cool NSX desktop wallpapers.
Hallo Iedereen,
Even kijken wie op JAF aanwezig gaat zijn.
- Adnan (A.S. Motorsport)
- Dimer
- Gerard
- Martin
Adnan @ A.S. Motorsport
NSX Prime Vendor Listing: A.S. Motorsport | [email protected] | www.AS-Motorsport.com
Could you take some photos with ocean view?need some cool NSX desktop wallpapers.
Will do my best![]()
wie wil er op de paddock staan?
Heb er al 2/3 die willen
Dan regel ik wel een standplaats.
Adnan @ A.S. Motorsport
NSX Prime Vendor Listing: A.S. Motorsport | [email protected] | www.AS-Motorsport.com
M'n vader en ik staan sowieso op de paddock.
Net 3 nieuwe Ignition-Coils in de NSX geplaats. Het stotteren is over..
Helaas een volgende probleem, de watertemperatuur loop te ver omhoog, dit zal ik niet voor JAF klaar hebben.
Dus ik kom dit jaar niet met de NSX maar met mijn Supra...
-Honda NSX 3.0i VTEC
-Honda ATS 2.4i VTEC
-Honda CRX 1.6i VTEC
Geregeld,
Wie er met de NSX op paddock wilt staan moet mij maar even mailen of bellen.
Adnan @ A.S. Motorsport
Ik zoek jullie wel weer even op hoor
Kunnen we hopelijk ook even brainstormen over mijn temperatuur probleem in de NSX![]()
-Honda NSX 3.0i VTEC
-Honda ATS 2.4i VTEC
-Honda CRX 1.6i VTEC
Ik moet helaas afhaken. De auto komt niet op tijd af. Er is iets mis met een van de injectoren, de Koyo Radiator komt pas over een a twee weken en ik heb misschien weer een kapot wiellager, maar hebben dat nog niet kunnen testen.
ik heb 4 nsx-en gespot op JAF . Voor nederland Dimer en Gerard , en voor belgie ikzelf en Wesley.![]()
Naast mij stond de airride legend van Yves , later op de dag stonden er nog 2 legends extra naast ons , eentje van Adnan ??
Ja de blauwe met grijzen 18" velgen.
Adnan @ A.S. Motorsport
Bookmarks