• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Japfest

Jo&

Registered Member
Joined
22 March 2010
Messages
37
Hey meeste van jullie kennen mij niet, maar ik ben Joanne. Heb een Ep3 en zit in het bestuur van de Type-R club. Mijn pa heeft een NSX waar ik gelukkig van mag meegenieten. We delen de Honda liefde :) Ik lees hier een tijdje af en toe rond op het forum.

Als Type-r club zouden we graag willen vragen of jullie op evenementen aan willen sluiten, met name het aankomende Fastcar event.

Hoe staan jullie hier tegenover?

Gr. Joanne
 
Cool :) ken je miss nog meer nsx rijders? Dit forum is al zo lang stil ik vraag me af of ze hier kijken...
Ik "ken" er honderden (als klant maar niet persoonlijk)

Dimer komt als goed is Gerard ook, Danny uit Belgie is er waarschijnlijk ook ga er van uit dat Ricardo zijn NSX op tijd af heeft maandag nog langs geweest met de onderdelen dus hopelijk is dat nu er onder gezet.
Over het algemeen zijn veel eigenaren niet zo dol op evenementen op Zandvoort nja FastCar is net iets anders maar mensen zijn niet echt ge interesseert in JAF achtige evenementen (sjonnie gehalte)
 
Ik "ken" er honderden (als klant maar niet persoonlijk)

Dimer komt als goed is Gerard ook, Danny uit Belgie is er waarschijnlijk ook ga er van uit dat Ricardo zijn NSX op tijd af heeft maandag nog langs geweest met de onderdelen dus hopelijk is dat nu er onder gezet.
Over het algemeen zijn veel eigenaren niet zo dol op evenementen op Zandvoort nja FastCar is net iets anders maar mensen zijn niet echt ge interesseert in JAF achtige evenementen (sjonnie gehalte)

Ik vond JAF ook tegenvallen... Fastcar nooit geweest dus ben benieuwd.
Ff concreet... Hoeveel kan ik noteren die bij ons komen staan?
 
Ik vond JAF ook tegenvallen... Fastcar nooit geweest dus ben benieuwd.
Ff concreet... Hoeveel kan ik noteren die bij ons komen staan?
Dat is moeilijke te voorspellen op meetings er is altijd een aantal die op het laaste moment niet komen.

Zo ver ik weet kommen Danny, Ricardo, Dimer & Gerard.
Dimer en Gerard komen natuurlijk in de RSP pitbox.

Ik ben er zelf niet zou eerst met een subaru timeattack doen.
Alleen ben ik heel weekend naar Le Mans.
 
Ik vond JAF ook tegenvallen... Fastcar nooit geweest dus ben benieuwd.
Ff concreet... Hoeveel kan ik noteren die bij ons komen staan?

Ik kom zelf zondag a.s. ook naar Zandvoort. Weet alleen nog niet waar ik kom te staan eerlijk gezegd. Ik rij in ieder geval samen met Ricardo & Danny mee naar Zandvoort (vroeg).
Mocht er nog iemand uit de richting Rotterdam willen aanhaken onderweg dan kan dat uiteraard.
 
We kwamen als Type-R club een auto te kort en je weet nooit of iemand wel of niet komt voor 100% opkomst, dus daarm gaat net deze keer niet door. Ik wil daar niet met 4 man staan......
 
Back
Top