• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Meeting: Zondag 12 September bij FMcars (Benelux)

Joined
31 December 2009
Messages
110
Location
Holland
Meeting: Zondag 12 September bij FMcars (Benelux).

801531670_5_l5Wd.jpeg

801531753_5_UY6_.jpeg


Zondag 12 September is er een meeting voor alle Nederlandse en Belgische NSX eigennaren.
De meeting is bij FMcars te Dodewaard.
http://www.fmcars.nl
Het begint om rondom 1 uur waar we allemaal kunnen verzamelen en bij kletsen.
Als iedereen er is gaan we een tourritje doen.
En bij terug komst even gezellig met zijn allen een lekker hapje eten.

801532150_5_7rsD.jpeg



Route voor alle autotypes:
U vindt ons op het industrieterrein van De Maten te Dodewaard
Komt u vanaf de A15/E31 neem dan afslag 36 ga richting Dodewaard.
Ga de rotonde op, neem de derde afslag richting Dodewaard, u bevindt zich dan op de Bonegraafseweg.
Op Bonegraafseweg neemt u de eerste straat rechts naar de Voorenswei.
Neem daarna de eerst straat rechts en U bevindt zich op de Houtmanskampweg, rijdoor tot u aan de rechter kant Nr. <?XML:NAMESPACE PREFIX = U1 /><U1:METRICCONVERTER u2:st="on" ProductID="15 A">15 A</U1:METRICCONVERTER> ziet en u bent dan gearriveerd.

Route%20dodewaard.JPG
 
Last edited:
Beetje verwarrend dat dit nu uitsluitend hier op Prime staat.:rolleyes:
Frank had in het verleden gezegd dat hij plannen voor de 12e had en tzt al zijn relaties zou mailen mbt een meeting, maar dat is niet gebeurd. Er zullen nu best NSX eigenaren niet hier lezen en daardoor niet hier aanmelden en/of niet /te laat op de hoogte zijn.
Heb Frank hier al een mail over gestuurd.
Ik kom in ieder geval wel samen met Gezette :wink:

1. Frank (frank_nsx) (NL)
2. Ricardo (RHP1978) (NL)
3. Danny (pink danny) (B)
4. René & Gezette (rsevo6) (NL)
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Beetje verwarrend dat dit nu uitsluitend hier op Prime staat.:rolleyes:
Frank had in het verleden gezegd dat hij plannen voor de 12e had en tzt al zijn relaties zou mailen mbt een meeting, maar dat is niet gebeurd. Er zullen nu best NSX eigenaren niet hier lezen en daardoor niet hier aanmelden en/of niet /te laat op de hoogte zijn.
Heb Frank hier al een mail over gestuurd.
Ik kom in ieder geval wel samen met Gezette :wink:

1. Frank (frank_nsx) (NL)
2. Ricardo (RHP1978) (NL)
3. Danny (pink danny) (B)
4. René & Gezette (rsevo6) (NL)
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Ik geloof dan Frank wel een mailtje had gestuurd naar alle NSX eigennaren voor zijn vakantie naar die niet op prime kijken, en ik moest het even op prime zetten omdat hij er geen tijd meer voor had.
 
Is geen verwijt naar jou toe hoor..:rolleyes:

Gaat mij er alleen om dat deze meeting te weinig bekend lijkt te worden gemaakt waardoor mogelijk wel geinteresseerde mensen het zouden kunnen missen.
Dat is dan ook weer zonde/jammer voor Frank die er ongetwijfeld moeite en tijd insteekt. :cool:
 
ik heb de info ook al doorgestuurd naar wat eigenaars. :biggrin:
Ik begrijp wel wat je wil zeggen , het is mooi klote , dat je bijvoorbeeld op 26 september leest hoe fijn't geweest is , en als je dan de 12de niks te doen had , is't helemaal klote... :wink:
 
Hoi Allemaal

Sorry dat het zo heeft moeten gaan.
Maar ik ben te druk geweest en heb ricardo gevraagd het te posten.
Morgen ga ik nog mensen sms en bellen en we maken het beste er van.

Komt allemaal goed

voor info mag je ook bellen nog naar me 06 of de zaak morgen

Groeten Frank Maene
 
het weer is hier triest... Ik twijfel dan ook om met de nsx de grens over te steken.... :frown::frown::frown:

De voorspellingen voor de rest van de dag zijn hier ook niet zo netjes... :frown:
 
Tsja, natuurlijk jouw keuze, maar het gaat toch ook om de gezelligheid..:wink:
 
Ik vind het zonde , want zaterdag was hier een topdag , maar wat we vandaag kregen , da's een beetje van het goede teveel hé...

Ik hoop heel voorzichtig dat we voor onze winterstop nog ergens bij elkaar kunnen komen , met beter weer uiteraard.

Ik hoop ook dat er vandaag foto's genomen zijn bij Frank.
 
Back
Top