• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Autovisie zoekt een NSX!

Joined
16 July 2008
Messages
3,002
Location
Noord Holland, The Netherlands
Hallo Iedereen,

Autovisie heeft contact met mij opgenomen dat ze een NSX zoeken voor de nieuwe documentaire over Ayrton Senna.

Deze gaat in première op de parkeerplaats van de Telegraaf (Basisweg 30 Amsterdam)
Bij deze drive in bioscoop voorstelling kommen meer dan 100 autos,

Ik ben gevraagd of er iemand van de club een nette NSX kan presenteren voor op de show-paddock.

Ook worden er van dit event foto's en een verslag gemaakt, die later in de autovisie zullen verschijnen.
Daarnaast is het ook mogelijk dat de NSX later in de autovisie verschijnt onder de rubriek "uw garage", als de eigenaar dit leuk vind.

30 Oktober 2011

Wie heeft interesse om zijn NSX de presenteren? laat het mij z.s.m. weten
.
 
Als't een belg mag zijn , dan lijkt Eric Ooms ne goeie kandidaat , maar die z'n nsx staat al onder een winterslaapdekentje denk ik. Ik ben met de mijne vannacht nog naar de foodstrip gereden in Amsterdam , maar mijn witte is te "gewoontjes" vind ik zelf.
 
Als't een belg mag zijn , dan lijkt Eric Ooms ne goeie kandidaat , maar die z'n nsx staat al onder een winterslaapdekentje denk ik. Ik ben met de mijne vannacht nog naar de foodstrip gereden in Amsterdam , maar mijn witte is te "gewoontjes" vind ik zelf.
Net te laat heb vrijdag al iemand van de club geregeld,
Zijne is bijna het zelfde als een van senna's nsx'en
 
Back
Top