Miss Roeselare/West Vlaanderen

Joined
20 September 2003
Messages
344
Location
Belgium
In Dutch, this is really local....

Ik ben op zoek naar 12 a 13 NSX'en om rond te rijden met de finalisten van Miss Vlaanderen in Roeselare op zondag 9 oktober. (tussen 14:00 en 17:00)

Laat even weten via dit forum of we iets kunnen organiseren. 12 a 13 will zeggen buiten Belgie. Dus Beste Bovenste Buren, als jullie een mooie vlaamsche deerne in de auto wil hebben... 't es de moment!! :biggrin:

thx,
 
zullen we een lijstje beginnen maken??

kopieren en naam erbijzetten... Ik hoop dat het lukt. Zou ook mooie reklame zijn voor de NSX en eventueel onze Belgische NSX club?

1/ Bart Geerts
 
nog 8 te gaan... Indien mogelijk maken we er natuurlijk een dag van... Ik heb jullie oit een BBQ beloofd bij mij thuis. T'is misschien de moment. Het is al oktober maar der kunnen we wel tegen denk ik!
 
1/ Bart Geerts
2/ Eric Ooms
3/ Peter Van Reet
4/ Ronny Peeters
5/ Eli Weusten
6/ Seevens jan (Als het in badpak is :rolleyes: rrrrrrrrrrrrrr..........haha :biggrin: .
 
1/ Bart Geerts
2/ Eric Ooms
3/ Peter Van Reet
4/ Ronny Peeters
5/ Eli Weusten
6/ Seevens jan (Als het in badpak is :rolleyes: rrrrrrrrrrrrrr..........haha :biggrin: .
7/ Gerard van Santen
 
ok, ik zoek er 12 tot 13, maar met het aantal dat we nu halen gaat het zeker door, rest wordt bijgevuld met S2000'en. Later deze week ken ik de echte planning.
 
1/ Bart Geerts
2/ Eric Ooms
3/ Peter Van Reet
4/ Ronny Peeters
5/ Eli Weusten
6/ Seevens jan (Als het in badpak is :rolleyes: rrrrrrrrrrrrrr..........haha :biggrin: .
7/ Gerard van Santen (NSX)
8/ Dimer van Santen (S2000)
 
Bart,
Heb je al meer info omtrent dit evenement ? Hoe laat worden we waar verwacht ? Kunnen onze partners ook mee en ginds een paar uur zonder ons doorbrengen om daarna weer samen te komen voor die eventuele BBQ ???
Greetz
 
BlueEyes' NSX said:
Bart,
Heb je al meer info omtrent dit evenement ? Hoe laat worden we waar verwacht ? Kunnen onze partners ook mee en ginds een paar uur zonder ons doorbrengen om daarna weer samen te komen voor die eventuele BBQ ???
Greetz


ik laat hier zo snel mogelijk iets weten. partners kunnen mee, maar die zullen zich ergens moeten 'bezighouden' terwijl er met de missen wordt rondgereden.
 
We moeten om 14:00 op de parking van HONDA ROESELARE staan. Vandaar is het nog enkele honderden meters naar de missen. Het rondrijden zal tot 17:00 duren.
Ik stel voor om 13:00 af te spreken bij mij thuis in Kuurne, ligt voor iedereen op de weg. Waarna we samen naar Roeselare vertrekken om 13:30.
plannetje van mij thuis volgt nog een dezer. Zorg dat je er kan zijn, Er wordt op ons gerekend.
 
Mijn Adres :

Bart Geerts
Brugsesteenweg 157
BE - 8520 Kuurne

GSM +32475658111

nr 157 is achter een waterbedden winkel AQUATREND. Er zal een een NSX op de parking staan, meerdere als je niet de eerste bent.

Via E17 (Antwerpen - Gent - Kortrijk, expedia noemt dit A14???) eerste afrit nemen waar Kortrijk opstaat (Kortrijk Oost en Noord) Nog op de afrit rechts aanhouden richting Kortrijk-Noord (R8). R8 blijven volgen tot je rechts een Renault Garage ziet(Devos-Kapoen) dan onmiddellijk rechts. 1km op de Brugsesteenweg aan de linkse kant, zie je AQUATREND.

nu maar hopen op mooi weer....

Nog iets... Zijn er mensen die er een volledige daguitstap van willen maken? Ik ben thuis, kom maar af!!

plannetje :
 

Attachments

  • Thuis.jpg
    Thuis.jpg
    85.1 KB · Views: 250
BlueEyes' NSX said:
Bart,
Heb je al meer info omtrent dit evenement ? Hoe laat worden we waar verwacht ? Kunnen onze partners ook mee en ginds een paar uur zonder ons doorbrengen om daarna weer samen te komen voor die eventuele BBQ ???
Greetz


ik kan de partners wat werk geven in mijn tuin en rondom mijn huis.... :biggrin: :biggrin: :biggrin:
 
Jan (en alle anderen) ...
Afspraak 10:30 hr. op de parking van TotalFina (E-313) in Tessenderlo !!
We worden om 14 hr bij Honda-garage Ronny Maes op de Westlaan in Roeselare verwacht.
Door de staking van gisteren zit Bart Geerts in Milaan en is hij zelf pas zondagmiddag rond 14 hr. terug en komt ie rechtstreeks naar daar ..... :confused:
 
BlueEyes' NSX said:
Jan (en alle anderen) ...
Afspraak 10:30 hr. op de parking van TotalFina (E-313) in Tessenderlo !!
We worden om 14 hr bij Honda-garage Ronny Maes op de Westlaan in Roeselare verwacht.
Door de staking van gisteren zit Bart Geerts in Milaan en is hij zelf pas zondagmiddag rond 14 hr. terug en komt ie rechtstreeks naar daar ..... :confused:


en ik was toch mooi op tijd hé. Kunnen jullie allemaal adres en "T-Shirt maat" op mail zetten naar mij : [email protected] De dealer zou nog iets doen voor ons....
 
Back
Top