• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Rising Sun Performance Meeting 07/03/2010 (The Netherlands)

Joined
21 February 2004
Messages
674
Location
Amsterdam
Wij werken veel samen met Rising Sun Performance en op 7 maart organiseren zij een Honda meeting. Het zou heel erg leuk zijn als ook de NSXen uit Nederland en Belgie hier aanwezig zullen zijn.

7_maart.jpg


Het is zover, de eerste officiële meeting @ RSP is een feit!

7 Maart gaat het plaats vinden, dan zullen de nodige Civic, CRXen, Del Sollekes, NSXen, S2000's, Prelude's, Accords enzovoorts hun weg vinden naar onze shop 8)

We zullen deze dag niet richten op actieve sales maar meer op gezelligheid en kennis/verhalen uitwisselen, maar er zullen die dag uiteraard her en der leuke aankomende acties bekend gemaakt worden ;)

Wij verzorgen die dag ook catering, dus voor een hapje en drankje kan je ook terecht.

Wij heten jullie van allen welkom en maken er een leuke dag van!

Graag willen wij wel een lijst bijhouden met mensen die langs willen komen, dan kunnen we rekening houden met de indeling van de parkeerruimtes.

1. Dimer
2.
3.
etc
 
Ikzelf zit dan helaas mijn laatste (van 11) dag op de beurs "Batibouw" in Brussel ... jammer, was hier erg graag bijgeweest ....
Hopelijk komt er toch veel respons :cool:
 
Heb in mijn agenda genoteerd dus ben in principe erbij.
Ricardo, dan haal je hem toch 2-3 weken eerder uit de schorsing, NSX heb je toch mede voor leuke evenementen/ritjes te bezoeken:rolleyes::wink:
 
Heb in mijn agenda genoteerd dus ben in principe erbij.
Ricardo, dan haal je hem toch 2-3 weken eerder uit de schorsing, NSX heb je toch mede voor leuke evenementen/ritjes te bezoeken:rolleyes::wink:

idd! :D

De week erop is er ook Time Attack op Zandvoort. Het zou dan ook wel leuk zijn als er een paar NSXen staan. Eric en ik zijn er dan sowieso bij.
 
Quote:
<TABLE border=0 cellSpacing=0 cellPadding=6 width="100%"><TBODY><TR><TD style="BORDER-BOTTOM: 1px inset; BORDER-LEFT: 1px inset; BORDER-TOP: 1px inset; BORDER-RIGHT: 1px inset" class=alt2>Originally Posted by rsevo6
Heb in mijn agenda genoteerd dus ben in principe erbij.
Ricardo, dan haal je hem toch 2-3 weken eerder uit de schorsing, NSX heb je toch mede voor leuke evenementen/ritjes te bezoeken:rolleyes::wink:

</TD></TR></TBODY></TABLE>
Ricardo, dan haal je hem toch 2-3 weken eerder uit de schorsing, NSX heb je toch mede voor leuke evenementen/ritjes te bezoeken:rolleyes::wink:


Weet ik, maar dat alarm loopt soms te kloten dus ik wil het voor de zomer er uit hebben. begin daar half feb. aan.
Ik heb niet veel ervaring er mee :confused: , dus ik weet niet of ik dat snel ga fixen of niet en ik wil het niet afraffelen.
Maar het hele interieur gaat open plus de midden console plus bij de armsteunen deur worden in de zelfde kleur als me auto gespoten.
En toevallig bij de zelfde spuiters als die van Mike. hahaha :smile:

Grt. Ricardo
 
Quote:
<table border="0" cellpadding="6" cellspacing="0" width="100%"><tbody><tr><td style="border: 1px inset ;" class="alt2">Originally Posted by rsevo6
Heb in mijn agenda genoteerd dus ben in principe erbij.
Ricardo, dan haal je hem toch 2-3 weken eerder uit de schorsing, NSX heb je toch mede voor leuke evenementen/ritjes te bezoeken:rolleyes::wink:

</td></tr></tbody></table>
Ricardo, dan haal je hem toch 2-3 weken eerder uit de schorsing, NSX heb je toch mede voor leuke evenementen/ritjes te bezoeken:rolleyes::wink:


Weet ik, maar dat alarm loopt soms te kloten dus ik wil het voor de zomer er uit hebben. begin daar half feb. aan.
Ik heb niet veel ervaring er mee :confused: , dus ik weet niet of ik dat snel ga fixen of niet en ik wil het niet afraffelen.
Maar het hele interieur gaat open plus de midden console plus bij de armsteunen deur worden in de zelfde kleur als me auto gespoten.
En toevallig bij de zelfde spuiters als die van Mike. hahaha :smile:

Grt. Ricardo

Alarm zou wel eens een de alarm module of het witte schakelaartje zijn.
Schakelaartje is als ik het me goed herinner voor in bij je zekeringen.

Ik denk ook dat ik wel even langs kom bij die meeting.
In Zandvoort zou ik sowieso al zijn.
 
Zitten we al op 5! Misschien komt er zelfs een 6e NSX (blauwe NA2) bij.

Kan je de plaatselijke krant erbij halen :rolleyes::biggrin: zelden zoveel zeldzame auto's bij elkaar.....
 
Ik denk dat het handig is om eerst ergens in de buurt te meeten en dan samen op te rijden naar RSP.

Ik kom met zowel de Accord Type-R als met de NSX. Met de Type-R club ontmoeten we waarschijnlijk eerst hier:

Texaco
Bijsterhuizen 1101
6546 AR Nijmegen

Dit is 10km van RSP vandaan. Hier hebben ze ook 98, dus er kan meteen getankt worden ;)
 
Ik denk dat het handig is om eerst ergens in de buurt te meeten en dan samen op te rijden naar RSP.

Ik kom met zowel de Accord Type-R als met de NSX. Met de Type-R club ontmoeten we waarschijnlijk eerst hier:

Texaco
Bijsterhuizen 1101
6546 AR Nijmegen

Dit is 10km van RSP vandaan. Hier hebben ze ook 98, dus er kan meteen getankt worden ;)


We spreken hier rond 11:00 / 11:15 af. We rijden dan met de hele groep richting RSP.
 
Last edited:
We spreken hier rond 11:00 / 11:15 af. We rijden dan met de hele groep richting RSP.

Ik probeer er rond die tijd te zijn.
En top dat je er aan denkt dat we daar ook 98 kunnen tanken hahaha :smile:

He Mike wij moeten ook even afspreken dat we met zijn 2en daar naar toe rijden. :biggrin:

Grt. Ricardo
 
hoi allemaal

ik zal er op 7 en 14 maart niet bij kunnen zijn.
Heb andere verplichtingen.

Maar veel plezier voor de mensen die gaan,
en van de zomer gaan we weer een rit in de betuwe doen,enkel wat meer rijden dan vorig jaar.

wel 15 nsx bij elkaar was een leuke dag.

Groeten Frank
 
Ik kom helaas met de Accord Type-R... Vandaag een tegenvaller gehad met de NSX.

Vandaag gingen we weer klussen aan de NSX. Het idee was de auto rijklaar maken en naar RSP/APE rijden voor een nieuwe uitlaat, zodat ik de diffuser kon monteren voor de RSP meet en Time Attack.

Alles ging aardig en rond een half 12 gingen we op weg naar RSP. Maar de tank was leeg, dus gingen we eerst naar de BP voor een ultimate shot :)

Martijn gooide de NSX vol, maar liet een scheut benzine overlopen... Toen ik de auto wilde starten zag ik witte rook onder het linker achterwiel komen. De temperatuurmeter stond helemaal in het rood, dus heb ik de auto direct afgezet. We hebben de auto weggeduwd en ik zag een beetje koelvloeistof op de grond liggen. Het aparte was, dat ik nergens meer vloeistof heb zien lekken... Maarten kwam vrijwel direct en hij dacht aan een lekke koppakking. Er hing een apart luchtje in de koelvloeistoftank. We hebben de auto nogmaals gestart, maar er kwamen geen bellen in het koelvloeistof en de olie zag er ook normaal uit. Ook kwam er geen witte rook (meer) onder de auto vandaan of uit de uitlaten.

Ik besloot de NSX terug naar Maarten te rijden. Na een kilometer schoot ineens de temperatuur weer omhoog, maar zodra ik m'n koppeling intrapte zakte de temperatuur vrijwel direct. Heel apart, want de temperatuur kan niet zo snel schommelen!

Nadat wij de NSX weer bij Maarten binnen hadden gezet hebben wij niets meer gedaan. Nu moeten we gaan bedenken wat er mis kan zijn en hoe we het kunnen oplossen.
 
Ik kom helaas met de Accord Type-R... Vandaag een tegenvaller gehad met de NSX.

Vandaag gingen we weer klussen aan de NSX. Het idee was de auto rijklaar maken en naar RSP/APE rijden voor een nieuwe uitlaat, zodat ik de diffuser kon monteren voor de RSP meet en Time Attack.

Alles ging aardig en rond een half 12 gingen we op weg naar RSP. Maar de tank was leeg, dus gingen we eerst naar de BP voor een ultimate shot :)

Martijn gooide de NSX vol, maar liet een scheut benzine overlopen... Toen ik de auto wilde starten zag ik witte rook onder het linker achterwiel komen. De temperatuurmeter stond helemaal in het rood, dus heb ik de auto direct afgezet. We hebben de auto weggeduwd en ik zag een beetje koelvloeistof op de grond liggen. Het aparte was, dat ik nergens meer vloeistof heb zien lekken... Maarten kwam vrijwel direct en hij dacht aan een lekke koppakking. Er hing een apart luchtje in de koelvloeistoftank. We hebben de auto nogmaals gestart, maar er kwamen geen bellen in het koelvloeistof en de olie zag er ook normaal uit. Ook kwam er geen witte rook (meer) onder de auto vandaan of uit de uitlaten.

Ik besloot de NSX terug naar Maarten te rijden. Na een kilometer schoot ineens de temperatuur weer omhoog, maar zodra ik m'n koppeling intrapte zakte de temperatuur vrijwel direct. Heel apart, want de temperatuur kan niet zo snel schommelen!

Nadat wij de NSX weer bij Maarten binnen hadden gezet hebben wij niets meer gedaan. Nu moeten we gaan bedenken wat er mis kan zijn en hoe we het kunnen oplossen.
Dat is heel jammer hoop dat je het snel kan fixen, heb al in je ander topic gepost.
 
Klinkt als iets dat niets met het tanken te maken heeft en net toevallig op dat tijdstip naar voren kwam.
Wat heb je daarvoor aan de auto geklust?
Ik zou zoeken in de richting van de werkzaamheden die je net daarvoor hebt uitgevoerd.
Suc6
 
Klinkt als iets dat niets met het tanken te maken heeft en net toevallig op dat tijdstip naar voren kwam.
Wat heb je daarvoor aan de auto geklust?
Ik zou zoeken in de richting van de werkzaamheden die je net daarvoor hebt uitgevoerd.
Suc6

Daarvoor heb ik alleen wat bodywork gedaan en een testpipe vervangen. Dus helemaal niets aan de motor en/of de koeling.

Dus dat heeft daar allemaal niets mee te maken.
 
Back
Top