• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Toyo Time Attack Zandvoort 14/03/2010

Is goed dus voor 5 of 8 maart alle inschrijvingen binnen hebben.

Om dat het zo vroeg is kommen er veel van de andere NSX eigenaren in Europa niet.
Anders had je wel aardig wat auto's uit Scandinavië & Zwitserland kunnen verwachten.
 
Last edited:
Hoi,

Zorg anders dat je alle inschrijvingen voor 7 Maart meeting heb dan zeg je het me hoeveel het er worden (NSX en Legends).

Dan kan Dimer of ik het door geven aan Brain later die week.

Ik zal Brain wel even mailen of hij misschien ook zin heb om mee te komen naar de 7 Maart meeting bij Rising Sun Performance.

Grt. Ricardo
 
Dan wordt het op 7 maart bij de RSP dus een soort "pre-TimeAttack" kennismakingsmeeting (althans vwb de NSX eigenaren)?? :wink::tongue:

Heb eergisteren info voor stoelframes gevraagd bij RSP (ik wil NSX-specifieke Bride frames combineren met Recaro raceseats) en de contacten en snelheid van mogelijkheden nazien waren bijzonder goed, ze waren vrijwel even snel met zoeken als ik en dat wil best wat zeggen :wink:..
Zelden zo snel meegemaakt bij een leverancier, dus de frames bij hen besteld.

Nu hopen dat het spul tijdig uit Japan komt EN past met mijn nieuwe Recaro's, dan zitten ze mogelijk de 7e in de NSX :rolleyes:............en anders toch zeker bij TimeAttack
 
Last edited:
Deze week moet ik de clubkaarten gaan bestellen voor Time Attack. Ik bestel er nu 15.

Website Automaxx:

Voor de club zijn deze autokaarten helemaal GRATIS! Wel dienen de leden nog hun entreetickets te bestellen. Dit is niet gekoppeld aan de autokaarten. Iedereen dient dus voor zichzelf een entreeticket te kopen!

De grootte van de clubplaats wordt bepaald aan de hand van het aantal auto's. Dit aantal wordt ter plaatse gecontroleerd, dus wees eerlijk in het doorgegeven aantal. Mocht er hierin een groot verschil zitten, zal de organisatie hiervoor passende maatregelen voor de toekomst (uitsluiting van deelname).

Tot twee weken voor het evenement kun je eventuele wijzigingen in het aantal auto's doorgeven. Daarna maken wij de indeling, en krijg je per email informatie over de gang van zaken en de club autokaarten met het standnummer. Deze kun je als voorzitter per email doorsturen naar de clubleden. Zij kunnen deze dan uitprinten en meenemen!
 
Hoe moeten de entreekaarten voor de inzittenden besteld worden?
Is denk ik gemakkelijker om die ook gelijk te hebben zodat niet alsnog bij een kassa langsgegaan hoeft te worden met alle mogelijke wachttijden van dien...
 
Hoe moeten de entreekaarten voor de inzittenden besteld worden?
Is denk ik gemakkelijker om die ook gelijk te hebben zodat niet alsnog bij een kassa langsgegaan hoeft te worden met alle mogelijke wachttijden van dien...
Die kan je toch online bestelen?
En niet alleen de inzittenden moeten kaartje bestuurder ook.

Of niet want we krijgen korting kaartje is dus €10 per stuk als je bij club hoort.
 
Last edited:
We zijn alleen (nog) geen officiele club en we hebben dus ook geen clubpasjes...
Denk dat we dat dan maar snel moeten regelen voor zandvoort.
Anders hebben we eventueel problemen op zandvoort.

Hmm iemand idee hoe we dat binnen 2 weken snel even regelen?

Volgens mij had ik maand of 2 terug ergens een flyer binnen gekregen van een drukker voor gratis plastic pasjes/visitekaartjes op de achter kant was dan wel de drukker.

Eventueel dat we dat dan maar moeten doen??
 
Denk dat we dat dan maar snel moeten regelen voor zandvoort.
Anders hebben we eventueel problemen op zandvoort.

Hmm iemand idee hoe we dat binnen 2 weken snel even regelen?

Volgens mij had ik maand of 2 terug ergens een flyer binnen gekregen van een drukker voor gratis plastic pasjes/visitekaartjes op de achter kant was dan wel de drukker.

Eventueel dat we dat dan maar moeten doen??

Ja als het niks kost en het kan snel is het wel een idee.

Dan moeten we wel van iedereen die komt volledige namen hebben en dan kunnen we dat inelkaar flansen.
 
Ja als het niks kost en het kan snel is het wel een idee.

Dan moeten we wel van iedereen die komt volledige namen hebben en dan kunnen we dat inelkaar flansen.
Hmm dat word eventueel moeilijk heb net gekeken het zijn visite kaartjes.
Iemand een plastificeren machine? mijne is stuk. :p

even denken hoe we dat kunnen gaan regelen.

We moeten wel de club ingeschreven hebben voor 28 Februari
 
Last edited:
Even en snel idee,

Een viste kaartje regelen waar iedereen zijn naam dan met de hand opschrijft.
het is een beetje hartstikke amateuristisch maar ja we moeten toch wat.

Ik mail straks wel even met Engeland kijken of hun nog komen.
De Franse NSX club kan niet.
 
Deze mail kreeg ik van Automaxx. Graag hoor ik wie hieraan mee wilt doen.



Track Time

De eerst zonnestralen zijn weer zichtbaar en dat betekent dat de motoren alvast kunnen warmdraaien voor AutoMaxx Streetpower op zondag 14 april 2010. Op Circuit Park Zandvoort staat weer een lekker vol programma te wachten. Aan het einde van de middag wordt het circuit vrijgemaakt voor het programmaonderdeel Track Time, waarbij iedereen de kans krijgt om met zijn of haar eigen auto de baan op te gaan. Tijdens Track Time wordt niet in wedstrijdverband gereden, waardoor iedereen zijn eigen tempo kan bepalen.



Kosten
De kosten voor deelname bedragen €30,- waarmee je 20 minuten het circuit op kan. Omdat er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar is, mag je maximaal één sessie per persoon boeken. Wij geven graag zoveel mogelijk bezoekers de kans om het circuit op te gaan.



Sessies

Tijdens Track Time kan gereden worden in de volgende sessies:



15.40 - 16.00 uur


Track Time - Sessie 1 (recreatief) = Vol

16.00 - 16.20 uur


Track Time - Sessie 2 (sportief)

16.20 - 16.40 uur


Track Time - Sessie 3 (gecombineerd)

16.40 - 17.00 uur


Track Time - Sessie 4 (gecombineerd, onder voorbehoud van uitloop)
 
Deze mail kreeg ik van Automaxx. Graag hoor ik wie hieraan mee wilt doen.
lol wouw het net zeggen.

Moet je dan ook nog de blus installatie en 4punts gordels hebben?
Edit: laat maar net gelezen alleen helm doe misschien wel mee denk ik
 
Last edited:
Hoi hoi,

Ik heb eff wat in elkaar geflanst. :biggrin:

Club card geregend.

Ik ga van de week eff kijken of ik ze ergens kan uit printen.

Grt. Ricardo
 

Attachments

  • NSXclubNL.jpg
    NSXclubNL.jpg
    59.9 KB · Views: 34
Hoi hoi,

Ik vin die laaste met de sleutel de beste.
Ook mooi lettertype.

Alleen het woord "naam" in het zelfde letter type als wat er in de club letters word gebruikt.

Welk lettertype is dat???

Ik krijg maandag of dinsdag de prijs opgaven binnen van de pasjes bij multicopy dus ik laat het nog weten.

Ik heb 1 zijde gevraagd en met 2 zijde plus zo'n ruwe strip er op voor je naam en dan een P.O. van 50 stuk en 100 stuks.

Dan kan je de 2de kant alleen carbon doen Dimer.

Grt. Ricardo
 
Back
Top