• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Toyo Time Attack Zandvoort 14/03/2010

Ik heb de prijs opgaven nog niet binnen.
Want ik heb ook nog later er bij gevraagt met serie nummer erbij.:biggrin:

Ik hou jullie op de hoogte en misschien weet ik het zondag wel op de meeting.:smile:

Grt. Ricardo
 
Mooi plek trouwens voor het main podium. :biggrin:

Ik weet niet wat iedereen er van vind maar ik kan voor +/-150,- euro
een spandoek laten maken van 80cm hoog en 280cm lang witdoek (soort plastic zeil) met Zwarte opdruk en ogen aan de zij- en bovenkant.

Misschien leuk voor promotie van de club???
Alleen lukt dat niet voor Zandvoort denk ik.

Graag jullie mening er over.

Grt. Ricardo

Ps. Dimer kan je mij highres. foto door emailen van die sleutel kaart/foto.
 
Wie gaan er allemaal komen?

ALS FedEx mijn nieuwe ign coils volgens tracking gegevens echt vandaag komt bezorgen:
ikke ook

Maar weet ik pas morgen, want als echt bezorgd, eerst installeren en testrijden of probleem ook verholpen is....
 
  1. BlueEyes' NSX (Eric)
  2. Dimer
  3. A.S. Motorsport (Adnan) (ik breng eventueel nog 1 a 2 NSX'en meee)
  4. RHP1978 (Ricardo)
  5. rsevo6 - eventueel
  6. MvM (Maarten) - eventueel
  7. 710 - eventueel
nu nog een vraag hoe maken we kenbaar dat we bij de NSX Club zetten en de auto's op het paddock kunnen zetten?
 
Last edited:
En hoe de paddock kaarten te krijgen + entreebewijzen.
Wellicht ergens tevoren afspreken of (wat andere clubs wel doen), dat er iemand bij de ingang staat met de spullen. (moet daar alleen wel iemand zin in hebben:wink:)
 
En hoe de paddock kaarten te krijgen + entreebewijzen.
Wellicht ergens tevoren afspreken of (wat andere clubs wel doen), dat er iemand bij de ingang staat met de spullen. (moet daar alleen wel iemand zin in hebben:wink:)
We moet het inderdaad ff snel duidelijk en helder hebben want straks staat er een file NSX'en die niet door beveiliging komen
 
En de ign coils zijn binnen, kudo's voor FedEx, door-door in 2-3 dagen:smile:

Mede natuurlijk door hun speciale douane faciliteiten (heb nog een ander pakje onderweg welke met USPS in 6 dagen in het land was, maar nu al 10 dagen bij de douane ligt....:mad:)

Shipping alleen wel kostbaar: 148 U$ shipping voor een pakje van 3,7 kg :redface:
Morgen weet ik of de NSX weer inzetbaar is..:rolleyes:
 
Last edited:
Heren!

Ik heb de paddockkaarten :)

Het beste is om om 8:15 in Zandvoort te verzamelen. Het programma begint al vroeg namelijk. Ik deel dan de kaarten uit en we rijden met z'n alle het terrein op.

Eric, kunnen wij Eli ook nog verwachten?
 
En de ign coils zijn binnen, kudo's voor FedEx, door-door in 2-3 dagen:smile:

Mede natuurlijk door hun speciale douane faciliteiten (heb nog een ander pakje onderweg welke met USPS in 6 dagen in het land was, maar nu al 10 dagen bij de douane ligt....:mad:)

Shipping alleen wel kostbaar: 148 U$ shipping voor een pakje van 3,7 kg :redface:
Morgen weet ik of de NSX weer inzetbaar is..:rolleyes:
top joh!

Fedex is altijd wel snel EMS gaat meestal ook wel lekker, USPS is spot goedkoop maar ja je ben al gauw week kwijt aan douane.
 
Ik maak wel ffe extra voorbehoud: als er sneeuw is of er gestrooid is dan komt mijn NSX niet de weg op en blijft lekker warm binnen staan.
Morgen eerst maar eens kijken of 'ie weer werkt.

08.15u :eek: dan zou ik ca 07.20 van huis moeten, dat gaat denk ik niet lukken aangezien ik zaterdag nacht pas laat thuis kom, maar goed, we zien wel.
 
Ik maak wel ffe extra voorbehoud: als er sneeuw is of er gestrooid is dan komt mijn NSX niet de weg op en blijft lekker warm binnen staan.
Morgen eerst maar eens kijken of 'ie weer werkt.

08.15u :eek: dan zou ik ca 07.20 van huis moeten, dat gaat denk ik niet lukken aangezien ik zaterdag nacht pas laat thuis kom, maar goed, we zien wel.

Komen ook wat mensen van boven in Groningen.. die gaan echt vroeg op moeten staan. :biggrin:
 
YESSS :biggrin:
De NSX doet het weer, was dus inderdaad een defekte ign coilpack.

Ik kom "ijs en weder dienende" zoals dat zo mooi in oud-hollandsch heet, ook. Alleen of ik die 08.15 ga halen betwijfel ik. Misschien een idee dat ik Ricardo kan bellen als we later zijn en ik bijna bij de poort ben? Heb zijn telnr nog wel ergens volgens mij.
 
I have bad news for you guys.

I didn't wash my car...

peter
 
Ik kom net thuis en de NSX start niet meer. Het lijkt erop dat de startmotor los zit. Hij draait heel snel rond en het voelt alsof ie nergens aan vast zit.

Het lukt wel om de auto te starten als ie wordt aangeduwd.

Ik heb de paddockkaarten naar Ricardo gestuurd.
 
Heb de kaarten net uitgeprint voor Dimer.

Ik ben er all sinds om 8:15
Ik zie jullie op de Trompstraat zo als Dimer gepland heeft, deel de kaarten daar wel uit.

Als er vragen zij of iemand is laat kan je mij op mijn mobiel bellen: 0[FONT=Verdana, sans-serif]614281344[/FONT]
 
Back
Top