• Protip: Profile posts are public! Use Conversations to message other members privately. Everyone can see the content of a profile post.

Toyo Time Attack Zandvoort 14/03/2010

Joined
21 February 2004
Messages
674
Location
Amsterdam
Zondag 14 maart is de eerste Time Attack op circuitpark Zandvoort.

Foto van vorig jaar:

timeattack.jpg


Zoals sommige al weten, zijn Eric en ik bezig om een officiële NSX club op te richten om wat meer leven in de brouwerij te krijgen :D

Als officiële club kunnen wij bijvoorbeeld vaste plaatsten krijgen op verschillende evenementen en ook kortingen bedingen bij leveranciers en dealers.

Omdat deze club er nog niet is, heb ik contact opgenomen met de organisatie van de Time Attack en wij mogen als club daar staan.

Dus graag hoor ik wie er geïnteresseerd is om die dag naar Zandvoort te komen met zijn/haar NSX. Het zou leuk zijn om een mooie groep NSXen daar neer te zetten.

Eric en ik zijn er sowieso bij. Misschien ga ik ook wel de baan op.

Voor meer info: http://www.timeattack.nl/nl/home/show/415

Laten we een lijstje maken :)

1. Eric
2. Dimer
3.
4.
 
Last edited:
Ik zal er helaas niet bij zijn. De 13de vlieg ik weer terug naar de zandbak. Wij werken met roulatieschema's van 8 weken, dus als ik op "Speed" in Rosmalen will staan, moet ik m'n 8 weken er weer op hebben zitten voor begin Mei.

gr. Michel

Hou me op de hoogte wat betreft de voorgang van "de club"
 
Voorstander voor de NSX Club Holland.

Van wie is die oude site???
Kan wel een update gebruiken!!!
http://www.worldofhonda.com/nsx/non-flash/nsxdutch.htm

Voor de Time Attack wat ben je er ongeveer voor kwijt?
En zijn er ook nog boothbabes aanwezig of moet ik nog eff kijken of we wat kunnen regelen voor bij de stand :biggrin: tja het oog wil ook wat:eek:... ...:biggrin:

Grt. Ricardo

Een NSX club in Nederland of eventueel voor de Benelux zou inderdaad een erg goed idee zijn.

De eventueel web site wil ik dan wel doen voor de club. (hosting, ontwerp)
 
Time Attack kost 85.- om mee te doen. De inschrijvingen zijn al dicht, maar er zijn nog een paar wildcard plekken over.

Check www.timeattack.nl

Met wie mailen jullie? met Brain van 402 events?
En valt me nog mee wat dat kost. ik dacht dat het 250,- euro zal kosten

En hoe gaat dat als je voor het eerst op het Zandvoort ga rijden?
Moet je nog iets hebben of zo, bijv. race licentie hebben?
En je bent toch niet verzekert op het circuit?
En je moet zeker alles aanschaffen racepak helm enz...

Lijkt me wel leuk om een keer te proberen.

Ik ben vroeger wel eens met de CRX Club Holland op Zandvoort geweest.
Toen was de NSX Club uit Oosterrijk er en je vader was er ook Dimer.
Zijn NSX had toen alleen die Super Charger geloof ik. Ik heb nog een paar foto's van die dag.:biggrin:

Ik wil van de zomer een weekend naar de Nordschleife gaan met een paar vrienden, ik kan die baan bijna dromen in Forza2 of 3 (Xbox360 spel).
Lijkt me gewoon erg leuk om de echt G-krachten eens te voelen.:biggrin:

Grt. Ricardo
 
Time Attack kost 85.- om mee te doen. De inschrijvingen zijn al dicht, maar er zijn nog een paar wildcard plekken over.

Check www.timeattack.nl

Met wie mailen jullie? met Brain van 402 events?
En valt me nog mee wat dat kost. ik dacht dat het 250,- euro zal kosten

En hoe gaat dat als je voor het eerst op het Zandvoort ga rijden?
Moet je nog iets hebben of zo, bijv. race licentie hebben?
En je bent toch niet verzekert op het circuit?
En je moet zeker alles aanschaffen racepak helm enz...

Lijkt me wel leuk om een keer te proberen.

Ik ben vroeger wel eens met de CRX Club Holland op Zandvoort geweest.
Toen was de NSX Club uit Oosterrijk er en je vader was er ook Dimer.
Zijn NSX had toen alleen die Super Charger geloof ik. Ik heb nog een paar foto's van die dag.:biggrin:

Ik wil van de zomer een weekend naar de Nordschleife gaan met een paar vrienden, ik kan die baan bijna dromen in Forza2 of 3 (Xbox360 spel).
Lijkt me gewoon erg leuk om de echt G-krachten eens te voelen.:biggrin:

Grt. Ricardo
 
Je moet minimaal geldig rijbewijs hebben, 3 punts harnas, brand blussers en sleep ogen (moet je ook stickers met pijlen op plakken)

Op een race baan ben je 95% van de keren niet verzekerd dus je moet daar wel rekening mee houden.


Naast dat ook natuurlijk de basis lessen van racen/track days.
Dus hoe je met de remmen moet omgaan en banden ga dat niet uitleggen hier word dan heel langdradig.

Maar voor een Time Attack run is het niet zo grote factor aangezien je heel korte sprints doet.
 
Kan jij dan toegang en parkeren op paddock regelen?
In principe heb ik de 14e maart nog wel beschikbaar om dan ook te komen.
Meedoen heb ik geen behoefte aan, ik ga dit seizoen al meerijden in de MAX5 cup en ga daarvoor al genoeg rijden (als alles goed gaat):wink:
Heb net vorige week mijn licentie gehaald om te kunnen racen.:smile:
 
Kan jij dan toegang en parkeren op paddock regelen?
In principe heb ik de 14e maart nog wel beschikbaar om dan ook te komen.
Meedoen heb ik geen behoefte aan, ik ga dit seizoen al meerijden in de MAX5 cup en ga daarvoor al genoeg rijden (als alles goed gaat):wink:
Heb net vorige week mijn licentie gehaald om te kunnen racen.:smile:

gefeliciteerd :)

Ik zal een mailtje sturen naar Brian voor paddockkaarten enzo.

@ Ricardo: Er is een kans dat wij niet gaan rijden omdat ik bang ben dat ik de auto niet op tijd af ga krijgen. Mocht dat zo zijn, dan kun je denk ik wel ipv ons rijden.
 
gefeliciteerd :)

Ik zal een mailtje sturen naar Brian voor paddockkaarten enzo.

@ Ricardo: Er is een kans dat wij niet gaan rijden omdat ik bang ben dat ik de auto niet op tijd af ga krijgen. Mocht dat zo zijn, dan kun je denk ik wel ipv ons rijden.


Ik ken Brain persoonlijk ik zal het even aan hem vragen van hoe of wat ik nodig heb.

Mijn NSX is voor der rest standaard dus als je al een vierpunts gordel nodig heb houd het voor mij al op, dan is het te laat dag om aantepassen.

Maar in ieder geval bedankt voor het aan bod.:biggrin:
Ik zie je op de meeting van 7 Maart dat praat wat makkelijker.

Grt. Ricardo
 
Dus neem aan dat we op dit moment rond de 5 NSX'en hebben die naar Zandvoort gaan.

We moeten er minimaal 8 hebben om op het club's terrein te staan.
Heb ook nog eventueel een idee hoe dit uit te breiden.

Ik heb bij de Legend club lopen polsen over hoeveel wij bij elkaar kunnen krijgen.
Er kommen der als goed is nu 5 Legends van uit heel europa naar toe. (Legend's zijn heel zeldzaam dus dit is al op zich de grootste meeting van west europa)
We zouden de NSX en Legends dan eventueel naast elkaar kunnen zetten.

Ga ook wel even kijken hoeveel van mijn Duitse Klanten aanwezig kunnen zijn.
 
Last edited:
Ik heb me net als NSX Club Benelux ingeschreven bij Automaxx. Ik moet nu wachten tot we zijn goedgekeurd en dan kan ik kaarten bestellen.

Als je met de NSX komt is toegang gratis, maar ik moet uiteraard wel precies weten hoeveel auto's er komen.
 
Last edited:
Ricardo, kun jij aan Brian vragen of we een clubplek kunnen krijgen daar?

Ik heb me net als NSX Club Benelux ingeschreven bij Automaxx.


Ik bel hem van middag even dan laat ik het hier nog even weten van hoe of wat.

Brain zit bij 402events en daar onder zit ook de Automaxx geloof ik maar ik vraag het wel even aan hem.

En Dimer kan je PM even je telefoon nummer sturen praat wat makkelijker.

Grt. Ricardo
 
Hoi hoi

Het zit zo.

Per Club moet je minimaal 5 auto's hebben om een Club te vormen indien er minder auto's komen moeten ze los in gescheven worden.
De Club hoofd die het regeld en in schijft krijgt voor de moeite vrijkaarten.
De andere auto's moeten gewoon intree betalen.

Andere Auto's zijn welkom, maar moeten wel vermeld worden onder de NSX Club en het kunnen geen variatie van auto's worden anders is het geen auto club meer.
Dus als het alleen bij NSXen en Legends blijft is het oke.
Maar dit moet ook vermeld worden hoeveel er van elk komen
Dus ik kom nu op:
6x NSX
3x Legends

En het zijn geloof ik blokken van 5 auto's , dus met 9 zitten we goed kan der nog altijd iemand mee.

Het besten is ergens van te voren afspreken en dan achter elkaar aan rijden en bij elkaar blijven dan kan ik die dag als het ni goed ga eff Brain zelf bellen.

Is het weer nog steeds niet naar me zin zet ik me NSX op een aanhanger.


Grt. Ricardo

PS. Dimmer bedankt voor PM ik bel je vanavond even.
 
Ik heb contact gehad met paar mensen in Engeland.
Eventueel komt de NSX club van engeland ook.

Een week voor het begint moeten ze wel weten hoeveel er precies komen, ivm de indelingen op de vloer.

Wel top als er meer komen :biggrin: en hoeveel komen er uit Engeland? :confused:

We hebben nu plaats voor 10 auto's die moeten we nu dus gaan uitbreiden naar 15 neem ik aan. :biggrin:

Grt. Ricardo
 
Back
Top