• ***Text Box Error UPDATE*** Folks- we were able to fix the underlying issue with the missing text box on the forum. Everything should be back to normal. - Honcho

Dutch Honda Family Day in Assen

Joined
23 April 2004
Messages
104
Location
Nieuwerkerk aan den IJssel
Hi NSX'ers,

On July 17th, 2005, there will be a Honda Family day at the circuit of Assen. That would be a great opportunity to gather as NSX owners. Not only for Dutch drivers ofcourse, but also for Belgian, German and maybe even NSX owners from Denmark, UK or whatever country.

During the Honda Family day you will have the opportunity to drive around the circuit a few laps. Maybe there will be also a possibility to do a kind of dragrace (sprint).

The Paris Dakar buggy will be there too and a lot of Honda motorbikes which will give some demonstrations.

Last year all visitors could attend a BBQ and drinks etc. for free (that's why we Dutch Honda owners like the Honda Family day :smile:
As far as I know, this year, you have to pay for food en drinks, but who cares when you can have some "Hondafun".

So let me know who's coming to the Honda Family day in July. We can meet, have a talk, etc. etc. Let's hope the weather is nice ... :cool:

See ye all NSX'ers!
 
Last edited:
i have a email from honda that all nsx drivers are welcome in the padock.
Even if we are with 15 nsx's,so let me now who is comming to assen.

Greetings frank
 
Honda NL vertelt me dat er GEEN ENKELE Nederlandse NSX-rijder voor die dag aangemeld is ..... hoog tijd dan, jongens, of we staan er enkel met 3 Belgische ! :confused: afsluitdatum 8 juli !!!
 
nu zoals ik weet zijn er ook nog maar 2 die echt hebben aangemeld.Ikzelf en dirk dus als je wil mag je ons ook opgeven en peter potter zou misschien ook komen.dus meld maar 2 nederlandse nsx aan als je wil ik moet vandaag tot 8 uur werken.
Groetjes Frank en joke
 
Dank Blue Eyes voor het inschrijven.

Ik begrijp er niet veel van. Enkele weken geleden heb ik me geregistreerd via Honda.nl, maar maakt ook niet uit. We zien elkaar 17 juli.

Rijden jullie rechtstreeks door naar Assen of zullen we een stuk samen oprijden? Als je verteld hoe jullie route loopt kan ik onderweg ergens aanpikken. Ik kom uit de richting van Den Haag en rij via Utrecht en volgens mij komen jullie ook langs Utrecht.

Ik "hoor" het wel.
 
Holla dirk denk dat ik pas ter hoogte van zwolle jullie tegen zal komen ik kom uit regio nijmegen vandaan en is sneller naar zolle te rijden als naar utrecht.
Zie jullie zondag

Vorig jaar hebben we de laatste benzinepomp voor asssen afgesproken.
Frank
 
Ikzelf vertrek vanuit Helmond in Nederland en mijn 2 andere Belgische collega's komen via Antwerpen / Breda. In Utrecht ontmoeten we elkaar maar ik moet nog even kijken waar precies... :cool:
 
Hi Blue Eyes,

OK. Ik wacht wel even af hoe laat je ergens in de buurt van Utrecht langs zal komen. Lijkt me leuk om dan achter elkaar aan richting Assen te gaan. Dat zien ze niet vaak in Nederland ... een stuk of 4-5 NSXjes achter elkaar.
 
de parking na hoevelaken een idee?
dan kom ik daar ook naar toe moet ik maar een klein stukje binnendoor rijden.
en welk uur zullen we dat doen?
ik dacht om 9 uur in assen te zijn.

Groetejs F :tongue: rank
 
My route:
From Eindhoven A50 Uden, Nijmegen, Arnhem, Apeldoorn, Zwolle and then A28 Meppel, Hoogeveen to Assen
Departure Belgium approx. 5:30 AM, arrival Assen approx. 9:00 AM
Where can we all meet ??
 
hallo

Dan kom je bijna langs mijn huis.ik kan je tegenkomen vanaf nijmegen A50
Dat is 12 km van mij thuis.
Dan rijden we al een hele tijd samen richting assen.

Groetjes Frank
 
Hi Frank,

Wat mij betreft akkoord ... Hoevelaken. Ik zag dat je met Blue Eyes ook af hebt gesproken. Rekenend dat je vanaf Hoevelaken ongeveer 1 uur en 30 minuten onderweg bent, lijkt me 07.30 afspreken een aardige tijd. Voor anderen die ook langs Hoevelaken komen, natuurlijk van harte welkom ...

:biggrin:

De parking na Hoevelaken, weet je daar ook toevallig de naam van of bij welke hectometerpaal ongeveer?
 
Ik rij via de A50 Arnhem naar Apeldoorn en Zwolle ... dan kom je toch niet langs Hoevelaken (dat ligt toch ergens op de A1 vanuit Utrecht en Amersfoort) ??? :confused:
Of zien wij elkaar dan pas ergens in Zwolle
 
Last edited:
frank_nsx said:
de parking na hoevelaken een idee?
dan kom ik daar ook naar toe moet ik maar een klein stukje binnendoor rijden.
en welk uur zullen we dat doen?
ik dacht om 9 uur in assen te zijn.

Groetejs F :tongue: rank

Blue Eyes,

Frank had het toch echt over Hoevelaken :wink:
 
Hallo net thuis van werk.
Maar het wordt iets na zwolle denk ik ook ja gaan via andere weg eric en ik zelf. ik dacht dat eric hier rond 7.15 zal zijn bij nijmegem en dan uurtje later in zwolle.
anders mail je even geef ik onze mobiel nr een keer
Groetjes Frank
 
op naar Morgen

Vroeg uit bed voor een zonnige leuke dag op assen.
Eric hoop dat je rond 7.15 in de buurt nijmegen bent en dan rijden we richting zwolle en daar zou als alles goed is ook Dirk aansluiten.
Peter Potter zal ook komen denk ik maar wel iets later op de dag.

Groetjes Frank
 
Frank, we vertrekken uit België om 5:30 en om 6:15 zijn we in het noorden van Eindhoven en al met z'n 3-en. Van daaruit gaat het richting Arnhem maar ik bel je dan onderweg nog !
Groetjes, tot morgen
Eric & Melina
 
Hi Eric,

Ik heb van Frank begrepen dat hij rond 8.15 bij Zwolle is. Ik probeer daar dan iets eerder te zijn en sluit me dan aan.

Tot morgen!

:smile:
 
Back
Top